Фарби для малювання олійні, а також акрилові, гуаш, акварель та інше в магазині ARTNIK                                          Мінімальна сума замовлення  - 250  грн.

Замовити дзвінок

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Повернення придбаних в інтернет-магазині https://artnik.com.ua/ товарів здійснюється у випадках і на умовах, які регламентуються Законом України "Про захист прав споживачів".

Держава захищає інтереси всіх своїх громадян, тому, щоб не порушувати права інших споживачів, які придбають повернуту ким-небудь продукцію, Кабінетом Міністрів України затверджено «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

1. Предмети санітарної гігієни: - Серветки, вата.

2. Непродовольчі товари: - Фотопапір; - Зубні щітки, гребінці, гребінці; - Косметика, парфумерія, помазки, аерозольна продукція; - Панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички; - Дитячі іграшки (м'які, гумові надувні), друковані видання, листова буму.

Порядок обміну / повернення товару.

Відповідно до закону, покупець протягом 14 днів може звернутися в інтернет-магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе в настанні гарантійного випадку.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни його немає в продажу, покупець має право:

- купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазину (з перерахунком вартості);

- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;

- повернути цей виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

Як повернути гроші за товар: порядок дій За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:

- повернути придбаний товар в цілій, непошкодженій упаковці і з повною комплектацією;

- вартість повернення товару здійснюється за рахунок покупця;

- надати квитанцію про покупку, накладну або касовий чек.

Відповідно до Закону України, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у Продавця інтернет-магазину немає можливості повернути гроші відразу - виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару.

Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата - банківським переказом на зазначені покупцем реквізити, готівкою (грошима) або за домовленістю з покупцем Наш інтернет магазин виконує свої гарантійні зобов'язання згідно законодавствам України. Наші працівники при складанні замовлень проводять візуальний огляд на предмет комплектності та відсутність дефектів в відвантажуються товари.

При упаковці посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, крихкий товар ми пакуємо спеціальним чином і зі спеціальною позначкою.


 


 

У разі повернення товару вам необхідно:

Зв'язатися з адміністратором за телефоном 095 128 10 06

Вислати на електронну пошту artnikv@gmail.com номер замовлення, фото вироби, причину повернення товару та його вартість,

Вашими реквізитами банківської карти або рахунки для повернення грошових коштів.

Ми рекомендуємо Вам при отриманні замовлення завжди уважно оглядати покупку в присутності співробітника Нової Пошти або інший кур'єрської служби (зазначеної Вами) в Пункті Видачі.

Більшість дефектів виникають з вини перевізника !!!!

Вам слід перевірити на місці відсутність транспортувальних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів - складайте акт про дефект товару зі співробітником Служби перевізника.

У разі виявлення дефектів, які не пов'язані з транспортуванням, наприклад, як, заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами і дійте згідно вищевказаних інструкцій! Наш інтернет магазин зацікавлений, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами і докладаємо для цього максимум зусиль!

Заказать звонок